Fórum

Toto fórum slouží nejen první kontakt s námi, ale i pro případné dotazy a připomínky k fungování a provozu sítě. Forum není určeno pro komerční účely. Pro tyto účely využívejte jiná fóra na internetu.


Pokud máte zájem o připojení k naší síti, nemusíte používat toto fórum, ale ozvěte se přímo na naši infolinku !
Telefon: 608 10 10 70 ( pouze pro volání – neposílejte na něj SMS )
E-Mail: podpora(zavinac)hkfree.org ( nezasílat obchodní nabídky ! )
Linka je v provozu v pracovních dnech od 9 – 17hod

Vnitřní diskusní forum – návod jak na newsy
dostupné pouze z vnitřní sítě hkfree

  1. Nedvidek napsal:

    Dobrý den všem,
    chci nějakého spolehlivějšího poskytovatele,uvažuji o přepojení na vaši síť. Momentálně jsem připojen na Magnalink,ale je to šílený. Poslední rok stabilita na bodu mrazu a rychlost???…. :D hahaha …při kaaždém telefonátu na nefunkčnost netu vnucují rychlejší a dražší tarif, že mám základní rychlost nějaký cca 4mbps (nj tak se nesmějte, je to jen na mail a sem tam eshop :D), ale ani to nedokážou splnit,tak PROČ nabízejí a tlačí do dražšího a rychlejšího internetu??? Jste schopni s HKfree se dostat na Malá Strana 34 Stěžery? AP Charlie je schovaný za kostelem a AP Hep je utopený mezi baráky. Děkuji za odezvu na mail. Přeji pěkný den Všem.

  2. Michael napsal:

    Děkuji za odpověď k mému příspěvku z 18.7.2017. Vaše odpověď byla tak vyčerpávající, že jsem si z toho vlastně nic neodnesl. Vaše ochota pomoci zákazníkovi se špatným internetem je na bodu mrazu, a proto ke konci tohoto měsíce s Vámi končím, jak jsem již psal v posledním příspěvku, a změním poskytovatele, kde ta podpora zákazníkům je v pořádku.

    • Ondřej Vrabec napsal:

      Michale, tuto stránku obvykle nečtu, takže jsem Vaši stížnost objevil pouze náhodou. Musím tedy reagovat zde veřejně. Nevím o tom, že byste nahlašoval standardním způsobem jakoukoliv nefunkčnost. Stačilo mi zavolat, napsat mail, nebo zaklepat na dveře, měl jste to přece jen o jedno patro… Rád bych Váš problém vyřešil, kdybych o něm věděl. Tento způsob je srovnatelný s výkřikem z okna. Vzhledem k tomu, že jste se odstěhoval, už pravděpodobně nezjistíte, že naše linka byla upgradována na 700Mbit a nevykazuje žádné závady.

  3. Michael napsal:

    Dobrý den,

    již od půlky března, co jsem se přestěhoval do nového bydliště, se potýkam s nepříjemnými výpadky sítě, které se objevují klidně i 10 krát denně zhruba na dobu 5 minut. Rád bych věděl, čím je tato závada způsobena a zda-li je nějaká možnost řešení, kromě vypojední routeru z elektrické sítě, případně jeho obnova do továrního nastavení. Toto jsem již zkoušel a bez kladného výsledku. V minulém bydlišti výpadky nebyly projevovány, takže závada na routeru nepřipadá v úvahu. Výpadky jsou projevovány na všech zařízeních, tudíž závada na přístroji je také nepravděpodobná. Adresa Resslova 744, nickname MichalH, ID 7887. Prosím Vás o vysvětlení, protože tato komplikace je velice nepříjemná, obzvláště když spěchám a potřebuji něco zjistit. Nerad bych měnil poskytovatele. Děkuji.

  4. Michal napsal:

    Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda-li by bylo možné se připojit v ulici Durychova 1384

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Kontrolní text

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>