Toto fórum slouží nejen první kontakt s námi, ale i pro případné dotazy a připomínky k fungování a provozu sítě. Pro první kontakt můžete použít i náš Facebook a poslat nám na něm zprávu.
Pokud máte zájem o připojení k naší síti, nemusíte používat toto fórum, ale ozvěte se přímo na naši infolinku
Telefon: 608 10 10 70 ( pouze pro volání – neposílejte na něj SMS )
E-Mail: podpora(zavinac)hkfree.org ( nezasílat obchodní nabídky ! )
Linka je v provozu v pracovních dnech od 9 – 17hod
Použít můžete i Facebook IM
Vnitřní diskusní forum – návod jak na newsy
dostupné pouze z vnitřní sítě hkfree
test
Dobrý den, byl dne 10. 12. 2020 nějaký důvod k výpadku internetu na konci Sedláčkovy ulice (AP Kocourkov, jestli si to dobře pamatuji)? Zařízení na naší straně se zdá být v pořádku, síť ale i po restartu systému zůstává bez připojení k internetu. S díky, R. Grym
Dobrý den, pořídil jsem nový router Tp-lin archer 1200 c6 (původní je dost starý) a nelze se připojit. Je nutnost nějak přidat nové zařízení z vaší strany? Případně jak nový router nastavit? id8828
Dobrý den, bude nutné nový router nastavit na statickou ip adresu. Potřebné údaje najdete v registračním formuláři, první ip máte přidělenou pro anténu, druhou pro wifi router. Když byste si s tím neporadil, ozvěte se mi na infolinku 608101070.
S pozdravem
Anna Navrátilová
Dobrý den, na ulici Puškinova nám v poslední době blbne internet. Je slabý signál. Nejde nám kvůli tomu televize. Můžete nám s tím prosím pomoct?
Dobrý den, poslední dva týdny je u nás nestabilní internet (běžně od 20-00), kdy každé 3 minuty internet vypadává a ve hrách dosahujeme lag spiků (300-2400ms)
AP – Vysoká 2