Fórum

Toto fórum slouží nejen první kontakt s námi, ale i pro případné dotazy a připomínky k fungování a provozu sítě. Forum není určeno pro komerční účely. Pro tyto účely využívejte jiná fóra na internetu.


Pokud máte zájem o připojení k naší síti, nemusíte používat toto fórum, ale ozvěte se přímo na naši infolinku !
Telefon: 608 10 10 70 ( pouze pro volání – neposílejte na něj SMS )
E-Mail: podpora(zavinac)hkfree.org ( nezasílat obchodní nabídky ! )
Linka je v provozu v pracovních dnech od 9 – 17hod

Vnitřní diskusní forum – návod jak na newsy
dostupné pouze z vnitřní sítě hkfree

  1. Petr K. napsal:

    Dobrý den,
    poslední dobou mám potíže s přihlášením k některým běžným webovým službám. Důvod odmítnutí přihlášení je obvykle podobný: Příliš mnoho přístupů z vaší IP, podezřelá aktivita na vaší IP apod…
    Jedná se o běžné služby, jako třeba portály, fotobanky, které denně používám k práci, ale i třeba Google po mě chce už pomalu při každém hledání ověřovat, že nejsem robot.
    Aktuálně mám z venku adresu 89.248.248.2
    Ta má, koukám, např. podle https://ipremoval.sms.symantec.com/ipr/lookup negativní reputaci kvůli posílání spamu:
    „The IP Address 89.248.248.2 was found to have a negative reputation. Reasons for this assessment include:
    The host has been observed sending spam in a format that is similar to snow shoe spamming techniques.
    The host is unauthorized to send email directly to email servers.“

    Zaznamenal tyto potíže ještě někdo? Dokážete prosím nějak zjistit, jaký by mohl být zdroj problému?

    Předem díky za info/pomoc,
    Petr
    7716

    • Petr K. napsal:

      Tak dnes jsem zaznamenal změnu IP na 89.248.248.222 a i když nevím jistě, jestli ji administrátoři provedli v návaznosti na tento problém nebo v úplně jiné souvislosti, moje potíže to každopádně vyřešilo a aktuálně vše funguje normálně :)

      Děkuju moc a hezký den.

      Petr

  2. Ghostakk napsal:

    Dobry den , uz asi paty den nam blbne pripojeni , nekdy nefunguje vubec ..obec Pisek.

    • Kulin napsal:

      Dobrý den,
      Prosím o doplnění Vašeho ID, jména, IP adresy nebo jiný údaj, na základě kterého budeme schopni Vás identifikovat a pomoci.
      Děkuji Kulíř

  3. Honza napsal:

    Dobrý den, dotaz k AP Úprkova. V posledních cca 5 měsících velmi pomalé připojení, aktuálně do 8 Mbps down, 1,5 up. Zakoupil jsem novou anténu Mikrotik v domnění, že se problém odstraní, ale není tomu tak i přes veškerou péči pana Rohlíčka, kterému tímto děkuji. Jsme zde údajně silně zarušeni a je třeba udělat upgrade AP.
    Na kdy je tento upgrade plánován ?
    Je to pro mě důležité, pracuji s většími datovými objemy a s touto rychlostí bych musel přemýšlet o jiném připojení. Co mi o této rychlosti říkají děti raději ani nechtějte slyšet .-(

    • Honza napsal:

      Odpovím si a zároveň vznesu apel na členy, kteří míří na Úprkovku.
      Předně opět děkuji panu Rohlíčkovi za trpělivost a pečlivost, vše nyní funguje tak jak si představuji.
      Dozvěděl jsem se ale zajímavou věc a proto chci apelovat na všechny členy. Je totiž velmi žádoucí, aby si někteří z nás pořídili nové antény, protože jejich stávající (měl jsem ji i já) brzdím možnost rozvoje a stability připojení pro všechny ostatní.
      Vánoce jsou za dveřmi a měli byste tak velmi zajímavý a vhodný tip na dárek, který je navíc veskrze účelný a upřímně řečeno i potřebný.

  4. Karolina napsal:

    Dobrý den, od úterního večera (29.10.2019) nám na bytě internet jede velmi pomalu a od včerejšího večera nejede vůbec. I když počítač hlásí, že k síti je připojen, internetové stránky nejdou načíst. Adresa Klumparova 608. Prosím o vyřešení toho problému. Děkuji Karolina Santarius

Napsat komentář k Aleš Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Kontrolní text

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>